۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶

ماجدی به مهر خبر داد:

دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال جوانان نمی‌شود/ اولویت مربی لیگ‌ برتری است

دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال جوانان نمی‌شود/ اولویت مربی لیگ‌ برتری است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه تا پایان هفته آینده سرمربی تیم جوانان معرفی می‌شود، گفت: با وجود ابراز علاقه علی دوستی‌مهر برای هدایت همزمان تیم‌های نوجوانان و جوانان حضور وی به عنوان سرمربی تیم جوانان در عمل منتفی است.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آخرین نشستی که با کفاشیان داشتیم دو طرح برای هدایت تیم فوتبال جوانان مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه علی دوستی‌مهر ابراز علاقه‌مندی کرده بود، علاوه بر تیم نوجوانان به طور همزمان هدایت تیم جوانان را نیز بر عهده بگیرد، این موضوع را به عنوان یکی از دو طرح مورد بررسی قرار دادیم.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه علی دوستی‌مهر سابقه مربیگری تیم فوتبال جوانان را دارد و در حال حاضر نیز بسیاری از بازیکنان تیم جوانان شاگردان وی در تیم نوجوانان بودند. وی شناخت خوبی از تیم جوانان دارد و به همین دلیل برای هدایت تیم جوانان ابراز علاقه کرده است.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با توجه به اینکه رقابتهای فوتبال نوجوانان جهان با بازی‌های مقدماتی فوتبال جوانان آسیا تقریبا با یکدیگر منطبق شده‌اند، حضور دوستی‌مهر به عنوان سرمربی تیم جوانان در عمل منتفی است، گرچه در این خصوص هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

ماجدی در همین خصوص افزود: قرار است تا پایان هفته آینده سرمربی تیم جوانان را معرفی کنیم و اولویت ما در حال حاضر این است که سرمربی تیم جوانان در لیگ برتر مربیگری کرده باشد.

وی با اعلام اینکه تا پایان هفته آینده دو نشست دیگر با کفاشیان در این خصوص برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: طرح دیگر ما بررسی و انتخاب گزینه‌های دیگری است که برای هدایت تیم جوانان در نظر گرفته‌ایم و همانطور که گفتم اولویت‌مان این است که گزینه نهایی که انتخاب می‌کنیم، سابقه مربیگری در لیگ برتر را داشته باشد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن نام گزینه‌هایی مانند صمد مرفاوی، عبدالله ویسی و مجتبی تقوی و ... برای هدایت تیم فوتبال جوانان گفت: این نام‌ها نیز جزو گزینه‌های مد نظرمان برای هدایت تیم فوتبال جوانان هستند.

 

 

کد خبر 2000852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha